۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۵۵۱۸۰
دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بستر تقویت ارزش های دینی است 

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بستر تقویت ارزش های دینی است 
حجت الاسلام مهدوی نیا ترویج فرهنگ امربه معروف ونهی از منکر را بستر تقویت ارزش های دینی و انقلابی خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، صبح امروز، در نشست مشورتی تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در اتحادیه های صنفی و بازار شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: تقویت فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر بستر رشد و تقویت ارزش های دینی و انقلابی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: هر شرایطی باید فریضه احیای شعائر الهی در جامعه اجرایی شود.

وی تصریح کرد: تهیه عکس نوشته و پیامک هایی با موضوع ترویج عفاف و حجاب و انتشار آن در بین اصناف و بازاریان مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی نیا به برگزاری همایش تقویت فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: تبیین و ترویج این فرهنگ نیازمند برنامه ریزی، تعامل و همکاری است.

وی ادامه داد: توجیه اعضای اتحادیه های اغذیه فروشان، رستوران داران، عرضه کنندگان عمده پوشاک و مجتمع های تجاری از دیگر اقدامات لازم است.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: رصد فضای مجازی همچون(دیوار، اینستاگرام و ...) به منظور جلوگیری از بی بندوباری و برخورد با صنوف متخلف از دیگر اقداماتی است که نباید از آن غافل شد.

وی ادامه داد: احصاء و برخوردبا واحدهای صنفی (رستوران سنتی ها و...) که اقدام به پخش موسیقی های غیر مجاز می کنند و تهیه کتابچه های احکام صنوف مختلف توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اقدامات در راستای تپسعه و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات